Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

#YouthofUNESCO: Το να είσαι νέος είναι υπερδύναμη

 


    • Απάντηση
    • 3 ώρ.



 

. 
📖 Read the story of our #11UYF participant, Julia Bielik. With her active engagement within local youth-led organizations, Julia highlights the importance of the public health role for young people.
#YouthofUNESCO: Being young is a superpower
“My grandmother was a psychiatrist and she inspired me to work in public health. I’m passionate about working for the well-being of youth in an educational setting. Research shows that children and youth in my country feel alone and …
Δείτε περισσότερα
📖 Διαβάστε την ιστορία της #11 συμμετέχουσας UYF, Julia Bielik. Με την ενεργή ενασχόλησή της με τις τοπικές οργανώσεις νεολαίας, η Julia επισημαίνει τη σημασία του ρόλου της δημόσιας υγείας για τους νέους.
#YouthofUNESCO: Το να είσαι νέος είναι υπερδύναμη
′′ Η γιαγιά μου ήταν ψυχίατρος και με ενέπνευσε να εργαστώ στη δημόσια υγεία. Είμαι παθιασμένος με την εργασία για την ευημερία της νεολαίας σε ένα εκπαιδευτικό σκηνικό. Έρευνα δείχνει ότι παιδιά και νεολαία στη χώρα μου αισθάνονται μόνοι και ανεπαρκείς στο σχολικό περιβάλλον τους. Νομίζω ότι δεν πρέπει να αναμένουμε να προσαρμοστούν σε οποιοδήποτε σχολικό περιβάλλον παρουσιάζονται, αλλά πρέπει να γίνει το αντίθετο. Ο Εθνικός μας Οργανισμός Δημόσιας Υγείας έχει επίσης δει ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό ψυχοσωματικών συμπτωμάτων μεταξύ σχολικών παιδιών και νεολαίας, και αυτά τα θέματα θα πρέπει να αντιμετωπιστούν σε επίπεδο λήψης αποφάσεων και όχι μόνο μέσω πρωτοβουλιών που οδηγούνται στη νεολαία."
′′ Έχει μεγάλη σημασία οι πολιτικοί και οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι να δίνουν προσοχή σε όσα έργα αναλαμβάνουμε ως οργανώσεις νεολαίας. Αυτό δεν δείχνει μόνο τι νοιάζεται η κοινωνία των πολιτών, αλλά δείχνει και τι λάθη υπάρχουν στις κοινωνίες μας και στην εκπαίδευση. Από την εμπειρία μου, τα σχολεία διαθέτουν σπουδαία εργαλεία για την προώθηση της φυσικής φυσικής και της διατροφής, ενώ η σημασία της ψυχοκοινωνικής ευημερίας μένει πίσω. Πιστεύω ότι τα υγιή σχολικά περιβάλλοντα μπορούν να συμβάλουν στην περιβαλλοντική, οικονομική και κοινωνική βιωσιμότητα."
′′ Εργάζομαι σε μια οργάνωση νεολαίας, που ονομάζεται Διεθνής Ομοσπονδία Ομοσπονδιών Ιατρικών Φοιτητών, σε εθνικό επίπεδο. Εργαζόμαστε σε διαφορετικά θέματα, όπως η ψυχική υγεία, η υγεία των μεταναστών και τα σεξουαλικά και αναπαραγωγικά δικαιώματα. Διορίστηκα και ως εκπρόσωπος Νεολαίας του Εθνικού Συμβουλίου των Σουηδικών Οργανώσεων Νεολαίας, οπότε τώρα εκπροσωπώ 700,000 φωνές νεολαίας στη Σουηδία! Είμαι επίσης μέλος της Σουηδικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO ως εκπρόσωπος των νέων. Είμαι 24 ετών, ένα από τα εμπόδια που αντιμετωπίζω είναι ότι πρέπει συνεχώς να αποδεικνύω ότι είμαι κάποιος που αξίζει να τον ακούσετε. Έχω αποκτήσει εξειδίκευση κατά τη διάρκεια των σπουδών μου και της εργασιακής μου εμπειρίας, και θα ήθελα να αντιμετωπιστώ ανάλογα. Με αυτά τα λόγια, εξακολουθώ να αισθάνομαι ότι το να είσαι νέος είναι σαν να έχεις μια υπερδύναμη και θα μας επιτρέψει να αλλάξουμε τον κόσμο!"
// Julia White
Φωτογραφία © Sara Farid

Δεν υπάρχουν σχόλια: