Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2021

"My Path to Google",

 Καλώς ήρθατε στην τελευταία έκδοση του "My Path to Google", όπου μιλάμε με τους Googlers, τους ασκούμενους και τους αποφοίτους για το πώς έφτασαν στην Google, 

πώς είναι ο ρόλος τους και ακόμη και μερικές συμβουλές για το πώς να προετοιμαστούν για συνεντεύξεις.

Η σημερινή ανάρτηση αφορά την Emily Garcia, επικεφαλής της διαχείρισης εφοδιασμού και ζήτησης για τα προϊόντα Pixel. Η Emily μοιράζεται την εμπειρία της να βρει τον ρόλο των ονείρων της στο Consumer Hardware στο Google - έναν ρόλο που δεν γνώριζε ότι υπήρχε μέχρι την εφαρμογή του. 

Ποιος είναι ο ρόλος σας στο Google;

Είμαι ο επικεφαλής της διαχείρισης εφοδιασμού και ζήτησης για τα προϊόντα Pixel στην επιχείρηση συσκευών και υπηρεσιών όπου διαχειρίζομαι μια καταπληκτική ομάδα παγκόσμιων σχεδιαστών. Η δουλειά μας μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολη - συνεχώς κάμψη μεταξύ δυναμικών αλλαγών στην αγορά και εμποδίων αλυσίδας εφοδιασμού Αλλά δεν υπάρχει τίποτα πιο συναρπαστικό από το να βλέπεις το προϊόν σου "στο ράφι". Είναι πραγματικά μια δουλειά ονείρου για μένα.

Ποια βήματα κάνατε που σας οδήγησαν στο πεδίο υλικού;

Μεγάλωσα στη Λίμα του Περού ως το μικρότερο παιδί τριών κοριτσιών. Μεγαλώνοντας, δεν είχα ιδέα τι ήθελα να κάνω, αλλά η τεχνολογία και οι τηλεπικοινωνίες ήταν πάντα εξαιρετικά συναρπαστικό για μένα. Στο κολέγιο, αποφάσισα να πάρω πτυχίο στη Βιομηχανική Μηχανική, επειδή νόμιζα ότι θα μου έδινε τις περισσότερες επιλογές όταν άρχισα να ψάχνω για καριέρα.

Μετακόμισα στις ΗΠΑ στις 18 για να αποκτήσω το πτυχίο μου στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν - όπου βίωσα επίσης τον πραγματικό χειμώνα. Ήμουν πολύ τυχερός που βρήκα μια καταπληκτική δομή υποστήριξης στο Μίσιγκαν. Μπήκα σε φοιτητικές ομάδες όπως το SHPE (Society of Hispanic Professional Engineers) και το SWE (Society of Women Engineers) που μου έδωσαν πρόσβαση σε ηγέτες της βιομηχανίας, σε προσλήψεις, σε επαγγελματικές εκθέσεις και σε φοιτητικούς πόρους. Αυτό με βοήθησε να βρω πρακτική άσκηση (έξι από αυτά!), Να εξασφαλίσω την  υποτροφία GEM  και να χρηματοδοτήσω πλήρως το μεταπτυχιακό μου.

Η Έμιλι κάθεται έξω με το σκύλο της.

Η Έμιλι και ο σκύλος της, Μίλου, εργάζονται από το σπίτι.

Τι σας εμπνέει να έρχεστε (ή να συνδέεστε) κάθε μέρα; 

Η εργασία σε συσκευές και υπηρεσίες στο Google είναι μια απίστευτη εμπειρία. Έχουμε πολλές ευκαιρίες να βελτιώσουμε την εφοδιαστική αλυσίδα, να δημιουργούμε πώς να εξυπηρετούμε καλύτερα τους πελάτες μας και να υποστηρίζουμε πολύ καινοτόμα προϊόντα. Το να έρθετε στη δουλειά (ή να συνδέεστε) γνωρίζοντας ότι θα υπάρχει μια νέα πρόκληση κάθε μέρα είναι εξαιρετικά ικανοποιητικό. Και που περιβάλλεται από τόσο φιλόδοξους, δημιουργικούς και ευγενικούς ανθρώπους δημιουργεί το τέλειο περιβάλλον για να ευδοκιμήσει.


Πώς ήταν η διαδικασία αίτησης και συνέντευξης; 

Η επίσκεψη στην πανεπιστημιούπολη Google για τις επιτόπιες συνεντεύξεις μου ήταν μια πραγματικά ευχάριστη εμπειρία για μένα - όλες οι συνεντεύξεις ένιωθαν πραγματικά άνετες. Κέρδισα προοπτική από κάθε ερευνητή και δεν ένιωθα τη νευρικότητα ή το άγχος που συνήθως νιώθω στις συνεντεύξεις.


Μέχρι να έρθουν οι συζητήσεις για την προσφορά, έκανα ένα εθελοντικό πρόγραμμα διάρκειας ενός μήνα σε ένα μάλλον αγροτικό τμήμα της Νότιας Αφρικής. Ο στρατολόγος μου και ο μελλοντικός διευθυντής μου πραγματοποίησαν τηλεφωνικές κλήσεις αργά το βράδυ μαζί μου μέσω μιας ανώμαλης τηλεφωνικής σύνδεσης για να συζητήσουν λεπτομέρειες και να βοηθήσουν στον προγραμματισμό της κίνησής μου.


Τι είναι ένα πράγμα που θέλετε να επιστρέψετε και να πείτε στον εαυτό σας πριν κάνετε αίτηση;

Ήμουν πολύ ευγνώμων που προειδοποιήθηκα εκ των προτέρων πόσο μεγάλη θα μπορούσε να είναι η διαδικασία, οπότε πήρα τα πάντα με διασκεδαστικό τρόπο. Δεν είχα προσδοκίες και ήμουν ευγνώμων που συνέχισα τη διαδικασία.

Η Emily στέκεται δίπλα σε ένα μεγάλο άγαλμα Android με καπέλο Noogler.

Η Έμιλι με τον «Noogler» προσανατολισμό της.

Ποιοι πόροι χρησιμοποιήσατε για να προετοιμαστείτε για τη συνέντευξη ή το ρόλο σας;

Πριν από τη συνέντευξη, συμβουλεύτηκα τους σημερινούς και πρώην υπαλλήλους της Google για να κατανοήσω πραγματικά τον πολιτισμό, τις αξίες και την εμπειρία τους. Διαβάζω πολύ! Κυρίως στο διαδίκτυο, διαβάζοντας πώς τοποθετείται η εταιρεία και τα διάφορα πράγματα στα οποία εμπλέκεται η Google. 


Η προετοιμασία για το ρόλο μου ήταν μια εντελώς διαφορετική διαδικασία - μπήκα σε έναν ρόλο που είχα κάνει πριν αλλά με ένα πολύ διαφορετικό σύνολο περιστάσεων. Εδώ, συνάντησα συναδέλφους και ενδιαφερόμενους, κατανοώντας τις τρέχουσες προκλήσεις, δυνατότητες και ευκαιρίες. Επισκέφτηκα ακόμη και μερικά από τα παλιά μου βιβλία για να ανανεώσω τις βασικές γνώσεις μου για αυτό το έργο. 


Έχετε κάποιες συμβουλές που θα θέλατε να μοιραστείτε με τους επίδοξους Googlers;

Η εμπειρία σας, το ιστορικό και η άποψή σας είναι ανεκτίμητα. Γίνετε ο εαυτός σας, κάντε πολλές ερωτήσεις και μην τα παρατάτε.

https://blog.google/inside-google/life-at-google/how-emily-garcia-found-her-dream-job-consumer-hardware/?fbclid=IwAR0metxwhmceG7-I8AAFP-vv5eTHNaQ20m_yKKd0GoTufNrPbu5juTnx9dw



Δεν υπάρχουν σχόλια: