Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021

Συνεργασία για μια πιο υγιή Αμερική από Μισέλ Ομπάμα !

 


Μισέλ Ομπάμα
 


Έχω μερικά μεγάλα νέα για σένα! Αυτό είναι κάτι στο οποίο δουλεύω εδώ και λίγο καιρό, και είμαι τόσο ενθουσιασμένη που επιτέλους μπορώ να σας τα πω όλα. Επιτρέψτε μου να σας συστήσω δύο νέους φίλους μου: Τα ονόματά τους είναι Βάφλες και Μόχι. Και στις 16 Μαρτίου ξεκινάμε ένα νέο παιδικό σόου στο
Netflix
που λέγεται Βάφλες + Μόχι. Όλα έχουν να κάνουν με το καλό φαγητό: να το ανακαλύψεις, να το μαγειρέψεις και φυσικά, να το φας. Αυτοί οι δύο θα μας ταξιδέψουν σε περιπέτειες σε όλο τον κόσμο για να εξερευνήσουμε νέα υλικά και να δοκιμάσουμε νέες συνταγές. Τα παιδιά θα ξετρελαθούν, αλλά ξέρω ότι και οι ενήλικες θα γελάσουν πολύ-και μερικές συμβουλές για την κουζίνα.
Με πολλούς τρόπους, αυτό το σόου είναι μια παράταση της δουλειάς μου για να υποστηρίξω την υγεία των παιδιών ως Πρώτη Κυρία-και για να είμαι ειλικρινής, εύχομαι ένα τέτοιο πρόγραμμα να υπήρχε όταν τα κορίτσια μου ήταν μικρά. Γνωρίζω επίσης ότι αυτή είναι μια δύσκολη περίοδος για τόσες οικογένειες, και ελπίζω ότι αυτό το απολαυστικό σόου μπορεί να φέρει λίγο φως και γέλιο σε σπίτια σε όλο τον κόσμο. Γι ' αυτό, ως μέρος της δέσμευσης της εκπομπής να βοηθήσουμε οικογένειες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, συνεργαζόμαστε με τους συνεργάτες μας στο
Συνεργασία για μια πιο υγιή Αμερική
για να πάρουμε φρέσκα υλικά σε οικογένειες που χρειάζονται σε όλη τη χώρα, ώστε να μπορούν να μαγειρεύουν μαζί στο σπίτι.
Ώστε γι ' αυτό είναι το #WafflesAndMochi. Ανυπομονώ να έρθετε μαζί μας στις περιπέτειές μας στις 16. Μαρτίου 💕

Δεν υπάρχουν σχόλια: