Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2022

ΝΕΑ: Είμαι επίσημα intern της NASA!!

 

ΝΕΑ: Είμαι επίσημα intern της NASA!!
Είπα ότι δεν θα φορέσω φανέλα της NASA μέχρι να έχω μία θέση εκεί και ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΤΙ: Επιτέλους ήρθε η ώρα! Οι λέξεις δεν μπορούν να εξηγήσουν πώς νιώθω, αφού εξακολουθώ να επεξεργάζομαι το γεγονός ότι πλέον δεν είναι απλά ένα όνειρο αλλά η νέα μου πραγματικότητα. Μου δίνεται η ευκαιρία να δουλέψω με τους καλύτερους επιστήμονες της διαστημικής βιομηχανίας και να χρησιμοποιήσω Μαθηματικά και Στατιστική Μηχανική Μάθηση για να συνεισφέρω σε ένα πρότζεκτ που αποτελεί μέρος της αποστολής ARTEMIS στο NASA Glenn Research Center στο Οχάιο.
ΥΓ: Το ποσοστό αποδοχής για πρακτική στη NASA είναι 5%. Η όλη διαδικασία αίτησης με δίδαξε ότι ακόμα κι αν ο στόχος σας φαίνεται πέρα ​​από τα όρια των δυνατοτήτων σας, πρέπει να ρισκάρετε. Πιστέψτε στις ικανότητές σας!
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: Είμαι επίσημα ασκούμενος της NASA!!
Είπα ότι δεν θα φορέσω τα εμπορεύματα της NASA μέχρι να φτάσω στη δουλειά εκεί και ΜΑΝΤΕΨΕ ΤΙ: Επιτέλους ήρθε η ώρα! Οι λέξεις δεν μπορούν να εξηγήσουν πώς νιώθω, ακόμα καταλαβαίνω ότι αυτό δεν είναι πια ένα όνειρο αλλά η νέα μου πραγματικότητα. Μου δίνεται η ευκαιρία να εργαστώ μεταξύ των καλύτερων επιστημόνων της διαστημικής βιομηχανίας για να χρησιμοποιήσω τη Στατιστική Μηχανική Μάθηση σε ένα έργο που αποτελεί μέρος της αποστολής ARTEMIS (φεγγάρι) στο Ερευνητικό Κέντρο της NASA Glenn στο Οχάιο.
ΥΓ: Το ποσοστό αποδοχής για πρακτική άσκηση στη NASA είναι 5%. Η όλη διαδικασία αίτησης με δίδαξε ότι ακόμα κι αν ο στόχος σου φαίνεται πέρα ​​από τα όρια της δυνατότητας, πρέπει να ρισκάρεις. Πιστέψτε στις ικανότητές σας, ό,τι και να πει κανείς!

Δεν υπάρχουν σχόλια: